Politică confidențialitate
Cine suntem
Această pagină are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării paginii de internet https://cabinetuldeconta.ro/
Website-ul cabinetuldeconta.ro este operat de către Popescu P. Daniel Alexandru – Expert Contabil cu sediul în Constanța, str. Traian nr. 68A, etaj 4. Deținătorul website-ului își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează.
Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
Informații colectate
Colectăm următoarele date:
- date necesare pentru realizarea unei ofertări(nume, prenume, oraș, adresă, țară, număr de telefon, adresă email, denumire firmă);
- datele necesare pentru efectuarea plății atunci când achitați prin card bancar (tip, număr, titular card, dată expirare, cod securitate), prin transfer bancar (cont bancar client, banca la care este deschis contul)
- datele transmise de dvs. prin email sau telefon;
- datele necesare pentru angajare (nume, prenume, adresă, adresă email, telefon, cv, detalii despre educație și formare, calificări).
Colectarea datelor se face prin utilizarea:
- formularului de contact, dacă ne contactați în acest mod;
- formularului de solicitare ofertă, dacă ne contactați în acest mod;
- formularului de cariere, dacă aplicați la un loc de muncă prin această metodă
- prin email / telefon / rețele sociale (Facebook, Instagram, Google my Business) dacă ne contactați dvs. prin această metodă
Clienți
Colectăm informații personale de la clienții noștri, inclusiv nume, adrese de e-mail, numere de telefon, informații financiare și fiscale ale afacerii și orice alte informații necesare pentru a furniza servicii de contabilitate adecvate. Aceste informații sunt colectate prin intermediul website-ului, a formularelor de contact și a interacțiunii cu clienții noștri.
Vizitator
Dacă sunteți vizitator al website-ului, CabinetuldeConta va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul utilizării website-ului, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul secțiunilor de contact și cariere, în măsura în care ne contactați în acest fel.
Formular Contact
Atunci când ne contactați prin formularul de contact, păstrăm formularele de contact trimise pentru o anumită perioadă de timp (maxim 24 luni) în scopul deservirii clienților, dar nu folosim informațiile transmise în ele în scopuri de marketing, și nici nu introducem adresa în campaniile de newsletter fără acordul dumneavoastră.
Formular Cariere
Dacă aplicați pentru un loc de muncă, CabinetuldeConta va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul formularului de aplicare, cum ar fi nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, CV și orice alte informații necesare.
Formular Solicită o ofertă
Atunci când ne contactați prin formularul de ofertare, păstrăm formularele trimise pentru o anumită perioadă de timp (maxim 24 luni) în scopul deservirii clienților, dar nu folosim informațiile transmise în ele în scopuri de marketing, și nici nu introducem adresa în campaniile de newsletter fără acordul dumneavoastră.
Atunci când ne contactați prin email, păstrăm datele trimise pentru o anumită perioadă de timp (maxim 24 luni) în scopul deservirii clienților, dar nu folosim informațiile transmise în ele în scopuri de marketing, și nici nu introducem adresa în campaniile de newsletter fără acordul dumneavoastă.
Dacă sunteți potențial angajat
Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul (prin utilizarea formularului de pe pagina de Cariere, email sau telefonic) și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.
Dacă sunteți angajat sau alt tip de colaborator
Pentru a încheia contractul de muncă cu noi, vă solicităm conform legii următoarele date cu caracter personal (nume, prenume, domiciliu, data și locul nașterii, numărul și seria actului de identitate, acte de studii, cazier judiciar, cazier fiscal, CV-uri, adeverință medicală, etc.)
Scopurile și temeiurile de prelucrării
Dacă sunteți client al website-ului, CabinetuldeConta prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:
-
- pentru desfășurarea relației contractuale dintre dumneavoastră și CabinetuldeConta, respectiv pentru preluarea, validarea, informarea serviciilor de contabilitate plasate pe website, informarea dumneavoastră asupra stării comenzii / serviciilor ofertate /contractate
-
- pentru activități de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (e-mail, sms) de comunicări comerciale privind serviciile oferite de CabinetuldeConta, prin intermediul website-ului.
Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale puteți folosi opțiunea de la finalul fiecărui e-mail/ sms conținând comunicări comerciale.
Utilizarea informațiilor
Informațiile personale colectate vor fi utilizate exclusiv în scopul furnizării de servicii de contabilitate clienților noștri și nu vor fi distribuite, vândute sau transferate către terți fără consimțământul explicit al clienților noștri, cu excepția cazurilor prevăzute de lege.
Durata pentru care vă prelucrăm datele
Ca principiu, CabinetuldeConta va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus.
În cazul în care sunteți client, vom prelucra datele dumneavoastră pe întreaga durată a raporturilor contractuale și ulterior conform obligațiilor legale care revin în sarcina CabinetuldeConta (de ex., în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 10 ani de la data încheierii exercițiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).
Dezvăluirea datelor cu caracter personal
Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, CabinetuldeConta poate dezvălui datele dumneavoastră către parteneri, către terțe persoane sau entități care sprijină CabinetuldeConta în desfășurarea activității prin intermediul website-ului (de exemplu firme de curierat, furnizori de servicii IT), ori către autoritățile publice centrale/locale, în următoarele cazuri exemplificativ enumerate:
-
- pentru administrarea website-ului;
-
- pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea website-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
-
- pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
Transferul datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal furnizate către CabinetuldeConta pot fi transferate în afara României, dar doar către state din Uniunea Europeană.
Ce drepturi aveți asupra datelor
În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:
-
- dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către CabinetuldeConta, conform celor descrise în prezentul document;
-
- dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea CabinetuldeConta cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
-
- dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către CabinetuldeConta a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum și completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
-
- dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:
-
- acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
-
- în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
-
- în cazul în care persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
-
- în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
-
- în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
-
- datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află operatorul.
-
- dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:
Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați la adresa de email: office@cabinetuldeconta.ro.
Această pagină de internet folosește fișiere de tip cookie.
Cookies
Ce sunt cookie-urile
Folosim termenul „cookie”-uri pentru a ne referi la modulele cookie și la tehnologiile similare prin intermediul cărora pot fi colectate informații în mod automat.
Un „Internet Cookie” (termen cunoscut și sub denumirea de „browser cookie” sau „HTTP cookie” ori „cookie”) reprezintă un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul cărora se accesează internetul.
Google Analytics
Acest website folosește serviciul Google Analytics, serviciu ce salvează informații despre utilizarea website-ului, numărul de pagini afișate, sursele din care vin vizitatorii website-ului și numărul de vizite, cu scopul de a îmbunătăți și de a oferi utilizatorului o experiență mai bună. Cookie-urile nu solicită informații cu caracter personal, și nu identifică personal un utilizator. Aici puteți citi mai multe despre politica de confidențialitate a serviciului Google Analytics.
Toate funcțiile de socializare și serviciile Facebook și Instagram disponibile pe website-ul nostru sunt guvernate de Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal a Facebook. Pentru mai multe detalii puteți citi Politica de confidențialitate Facebook.
Listă cookie-uri
Necesare
Funcționale
Analytics
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_gid | 1 day | Instalat de Google Analytics, cookie-ul _gid stochează informații despre modul în care vizitatorii utilizează un site web, creând în același timp un raport de analiză a performanței site-ului. Printre datele colectate se numără numărul de vizitatori, sursa acestora și paginile pe care le vizitează în mod anonim. |
_ga | 2 ani | Cookie-ul _ga, instalat de Google Analytics, calculează datele privind vizitatorii, sesiunile și campaniile și urmărește utilizarea site-ului în raportul de analiză al site-ului. Cookie-ul stochează informațiile în mod anonim și atribuie un număr generat aleatoriu pentru a recunoaște vizitatorii unici. |
_ga_VSJQ2Q38G1 | 2 ani | Acest cookie este utilizat de Google Analytics pentru a menține starea sesiunii. |
Performanță
Advertisement
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_gat_gtag_UA_253589545_1 | 1 minut | Acest cookie face parte din Google Analytics și este utilizat pentru a limita solicitările (limitarea ratei de solicitare). |
Pentru ce scopuri sunt utilizate cookie-urile
Cookie-urile sunt utilizate pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experiență mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecărui utilizator în parte și anume pentru:
-
- îmbunătățirea utilizării acestei pagini de internet, inclusiv prin identificarea oricăror erori care apar în timpul vizitării/utilizării acesteia de către utilizatori;
-
- furnizarea de statistici anonime cu privire la modul în care este utilizată această pagină de internet către Alcodata, în calitate de deținător al acestei pagini de internet;
-
- anticiparea unor eventuale bunuri care vor fi în viitor puse la dispoziția utilizatorilor prin intermediul acestei pagini de internet, în funcție de serviciile / produsele accesate.
Cum pot fi oprite cookie-urile?
Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face această pagină de internet dificil de vizitat, atrăgând după sine limitări ale posibilităților de utilizare ale acesteia.
Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare:
Legături către alte website-uri
Website-ul nostru conține legături către alte website-uri. Nu suntem răspunzători pentru conținutul și securitatea acestora.
Modificări ale politicii de confidențialitate
Compania noastră își rezervă dreptul de a modifica această politică de confidențialitate în orice moment, prin postarea unei versiuni actualizate pe website-ul nostru. Vă rugăm să verificați periodic această pagină pentru a vă asigura că sunteți familiarizați cu versiunea curentă a politicii noastre de confidențialitate.
Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, vă rugăm să ne contactați.